gtag('config', 'UA-68439994-19');

Ingyenes szállítás 15.000,-Ft feletti rendeléseknél !

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden
olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra
, amely a triffla.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, afarjas
webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden
olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen
szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön
létre.

1.2. A Triffla webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott
megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. Jelen
weboldal böngészésével Ön kijelenti, hogy az ÁSZF-t elolvasta, elfogadta.

1.3. A Triffla webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni,
amennyiben a weboldalon a valós adatait megadva sikeres és érvényes
megrendelést ad le (megrendelést leadó a továbbiakban: Vevő), továbbá
magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4.A Felek között a Vevő megrendelésének Szolgáltató általi
visszaigazolásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba
foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak
létrejöttét követő 5 évig megőrzi.

1.5 A Triffla webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet az
Impexon Hungary Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) végzi.

Székhely: 1117 Budapest, Bercsényi utca 21. A. ép. 6. em. 1.

Levelezési cím: 1117 Budapest, Bercsényi utca 21. A. ép. 6. em. 1.

Adószám: 24218665-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-996074

Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

képviseli: Nagy Alexandra kereskedelem

Telefonszám: +36 20 274 3682

E-mail cím: alexandra.nagy@impexonhungary.com

1.6. A Triffla webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek, és
tartalmazzák (a mindenkor hatályos jogszabályok szerinti mértékű) az áfát.
A termékek ára a házhozszállítás költségét nem tartalmazzák.

A Szolgálgató az adott termék árát a megrendelés időpontjáig garantálja.
Amennyiben valamely rendelés bármilyen okból módosításra kerül, úgy a
termékre a módosításkor érvényben lévő ár vonatkozik.

2. Regisztráció, megrendelés

2.1 A Triffla webshopban a vásárláshoz nem szükséges, de minden
látogatónak, felhasználónak lehetősége van előzetesen – ingyenesen –
regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíteni a vásárlási
folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói profil lehetőséget ad a
webáruház egyéb kényelmi funkcióinak az elérésére és igénybevételére is,
többek között a későbbi vásárlásoknál nem kell újfent a különböző szükséges
adatokat újra begépelni.

2.2 Vásárlásnál és regisztrációnál a következő adatok megadására van
kötelezően szükség: felhasználónév (regisztráció esetén), keresztnév és
vezetéknév, e-mail cím, telefonszám, jelszó, számlázási adatok, szállítási
cím (ország, irányítószám, utca, házszám, emelet, ajtó) illetve ugyanitt
kerülhet sor a kötelezően elfogadandó Általános Felhasználói Feltételek és
az Adatvédelmi Elvek elfogadására

.

A regisztráció, illetve a megrendelés leadása során megadott adatok
helyességéért a Vevő felel. Hibás vagy valótlan adatok megadásából eredő
következményeket teljes körűen a Vevő viseli.

2.3 A felhasználó fiókját és adatainak törlését emailben lehet
kezdeményezni az info@impexonhungary.com címen. Ebben az esetben a rendszer
adminisztrátorai a törlésre vonatkozó igény beérkezését követően
haladéktalanul a felhasználóhoz kapcsolódó adatokat, a felhasználó
profiljában található személyes és egyéb adatokat véglegesen és
visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből.

A webshop Vevőinek, a konkrét vásárlásoknak az adatait a Számviteli törvény
és Adatvédelmi elveink
szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg.

A felhasználói adatok törlésével párhuzamosan a rendszer a felhasználó
megadott email címére az adatok és a fiók törléséről egy értesítést küld a
felhasználónak.

2.4 A Triffla webshopban az egyes termék(ek) mellett minden esetben
megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk

, a termék ára (mindenkor hatályos jogszabályok szerinti adó mértékével
megnövelt teljes összeg), a műszaki paraméterek és a termék lényeges
tulajdonságai (a webáruházban elérhető nem tartós fogyasztási cikkek
szavatossági ideje 18 hónap), a termékek fotója (illusztráció, a valóságban
a termék megjelenése a fotótól eltérhet) is. A kiválasztott termékek
mellett található “KOSÁRBA TESZEM” gombra kattintva a kiválasztott terméket
a kívánt mennyiségben raktárkészlettől függően lesz limit a webáruház
virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges számú termék
helyezhető el
. A megrendelés leadása Vevő részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

2.5 RENDELÉS MENETE

1. A kosár tartalma a kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően
az oldal jobb oldalán megjelenő kosárban érhető el. Itt módosítható a
termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

2. A kosár termékeinek megrendeléséhez az „FIZETÉS” gombot megnyomva
juthatunk el, ahol a megrendelő adatait, fizetés módját és a szállítás
módját, illetve a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet
beállítani.

3. Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához a „MEGRENDELÉS
ELKÜLDÉSE” menüpontban a webáruház összefoglalja a megrendelés összes
adatát. Itt van lehetőség a megjegyzés ablakban további információkat,
kiegészítéseket, kéréseket (pl. kit milyen telefonszámon hívjon a futár,
mikor tudja a vevő átvenni a terméket, stb.) mellékelni a megrendeléshez.
Az adatok természetesen módosíthatóak, az esetleges gépelési hibák a
megfelelő mezőre kattintással javíthatóak. Ezt követően a “MEGRENDELÉS
ELKÜLDÉSE” gombra kattintva lezárható a megrendelés, ha valamit javítani
szeretnénk a megfelelő menübe visszalépve módosíthatjuk a megrendelés
paramétereit.

4. A megrendelés megtörténtét követően a webáruház a vevő e-mail címére egy
elektronikus visszaigazolást küld a megrendelés részletes adataival.

2.6 A megrendelés megtörténtét követően 48 órán belül

a Szolgáltató a vevő e-mail címére egy elektronikus visszaigazolást küld a
megrendelés részletes adataival. Ezzel a Szolgáltató és a Vevő között a
szerződés létrejön
. Amennyiben 48 órán belül nem érkezik visszaigazolás a megadott e-mail
címére, úgy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

2.7 Ügyfélszolgálatunk munkatársai az info@impexonhungary.com címen,
illetve hétfőtől péntekig, 09:00-16:00 óráig a +36 1 782 3231 telefonszámon
készséggel állnak Vevőink segítségére a megrendelések részleteivel
kapcsolatban.

3. Fizetési módok és fizetési feltételek

3.1 A megrendelt termék(ek) ellenértékének kiegyenlítése banki átutalással,
bankkártyás fizetéssel, illetve utánvéttel rendezhető

. – előzetesen

3.2 A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén a futárcéggel
történő kiszállítás keretében van lehetőség. – utólagosan

3.3. A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a Triffla
webáruház üzemeltetője az Impexon Hungary Kft. megbízásából a GLS General
Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi. A Vevő
az ÁSZF elfogadásával, valamint a megrendelés leadásával kifejezetten
hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatai a szállítást végző cég számára
átadásra kerüljenek.

3.4 A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban
szállítjuk megrendelőinknek, termékcsomagjainkat egységesen 15.000 Ft
bruttó rendelési összeg felett költségmentesen szállítjuk ki a Vevőink
által megadott szállítási címre. 15.000 Ft bruttó vásárlási összeg alatt a
szállítási díj Magyarország területén egységesen 1250 Ft. Ezen szállítási
költség az utánvétel költségét is tartalmazza.

3.5 A csomagok kézbesítése munkanapokon
,8 és 20 óra között történik. a megrendelésben megadott szállítási címre.
Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási
címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt
telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben
nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg a
megadott szállítási címen. Amennyiben a szállítási címen a vevő a terméket
a fentiek szerint nem veszi át, a visszaszállítás díja a vevőt terheli.

Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék
megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén
kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A

csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális
feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely
tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

3.6 A szállítást végző futárcég honlapja

:

https://gls-group.eu/HU/hu/home

4. Az elállás joga, az elállás részletei

4.1 Amennyiben a Vevő a termék házhozszállítása illetve átvétele után el
kíván a vásárlástól állni, azt az áru átvételét követő 14 naptári napon
belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról, illetve a jelen ÁSZF-ben
nem rendezett részletszabályairól a “A fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú
kormányrendelet” (továbbiakban: kormányrendelet) rendelkezik.

4.2 A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a
megrendelt árut átvette.

Több termék adásvétele esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő
időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék átvételének
napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára
szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja a Vevő
az elállás jogát.

Természetesen a Veő a termék megvásárlásától a termék átvétele,
kiszállítása előtt is bármikor elállhat

4.3 A Vevő az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az
alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett:

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi
termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés tekintetében:

[ Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás
megjelölése ]

Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja:

[ a megfelelő adat megadandó ]

A fogyasztó neve:

[ értelemszerűen kitöltendő ]

A fogyasztó címe:

[ értelemszerűen kitöltendő ]

A fogyasztó aláírása:

[ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]

Kelt:
[ értelemszerűen kitöltendő ]

 


A nyilatkozatot a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben megjelölt székhelycímére
kell megküldeni ajánlott levél formájában, vagy az ÁSZF-ben megjelölt
e-mailcímre/fax számra kell megküldeni.

4.4 A Vevő elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az
elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a
fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve
a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

Elállás esetén a szolgáltató a vevőnek visszajáró összeget a vevő által
igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A vevő
kifejezett beleegyezése alapján a szolgáltató a visszatérítésre más
fizetési módot is alkalmazhat, de a vevőt ebből adódóan semmilyen
többletdíj nem terhelheti.

Ha a fogyasztó megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket
haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy
napon belül visszaküldeni, illetve a szolgáltatónak vagy a szolgáltató
által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a
szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés
határidőben teljesítettnek minősül, ha a vevő a terméket a határidő lejárta
előtt elküldi.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a szolgáltató mindaddig
visszatarthatja az elállás esetén a vevőnek visszajáró összeget, amíg a
vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem
igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell
figyelembe venni. Nem illeti meg a szolgáltatót a visszatartás joga, ha
vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A vevő kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli,
kivéve, ha a szolgáltató vállalta e költség viselését.

A vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenésért felel.

A vevő nem gyakorolhatja az elállási jogát (jelen felsorolásban szereplő
jogszabályi hivatkozások a korábban rögzített Kormányrendelet adott
szakaszaira vonatkoznak):

a)
a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás
egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó
kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul
vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát
elveszíti;

b)
olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a
pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében
meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c)
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása
alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék
esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d)
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e)
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy
higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f)
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően
elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g)
olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a
vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és
amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak
meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított
harmincadik napot követően kerül sor;

h)
– a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – olyan vállalkozási szerződés
esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel
a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése
céljából;

i)
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes
szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a
fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j)
hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések
kivételével;

k)
nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l)
lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés,
fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős
tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha
a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek
ki;

m)
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha
a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a
teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott
annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti
a 20. § szerinti jogát.

5. Hibás teljesítés, kellékszavatosság, termékszavatosság

5.1 Amennyiben a vevő nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy
bizonyítottan hibás a termék, úgy kérjük, ezt írásban postai úton vagy
e-mailben haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunk számára.

Egy termék akkor minősül hibásnak,

· ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt
tulajdonságoknak,

· ha nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minősséggel,

· ha alkalmatlan ugyanazokra a célokra, melyre azonos fajtájú terméket
rendszerintasználnak,

· ha nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő
tulajdonságokkal,

· ha nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a
forgalmazó is egyetértett.

Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok
felismerhetőek voltak.

Hibás teljesítés kizárólag visszterhes szerződés esetében merülhet fel,
ezért nem vonatkozik a szavatosság az ajándékba kapott termékre.

Hibás teljesítés miatt két lépcsőben, összesen négyféle szavatossági igény
érvényesíthető:

Az első lépcsőben a Vevő kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését,
amelyek közül – főszabály szerint – választhat. Nincs mód a választásra, ha
a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik
szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan
többletköltséget eredményezne a Szolgáltatónak.

A második lépcsőben a Vevő a hibát a kötelezett költségére maga
kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja vagy elállásra jogosult (amelyek
közül szintén választhat), ha a kijavításra vagy kicserélésre – a
lehetetlenség vagy az aránytalanság miatt – nem volt joga, vagy azt az a
Szolgáltató nem vállalta vagy nem végezte el megfelelő határidőn belül
jelentős kényelmetlenség nélkül.

Az árleszállítás esetén a termék vételárából kell kiindulni, és azt olyan
mértékkel kell csökkenteni, amely az elszenvedett érdeksérelem megfelelő
kiegyenlítésére alkalmas. Elállás esetén a már teljesített szolgáltatások
visszajárnak, vagyis a Szolgáltatónak a termék visszavételével egyidejűleg
a vételárat vissza kell adnia. Jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak
nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést a Vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség
nélkül kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a
kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül elvégezze.

Amennyiben a Szolgáltató a termék kijavítását megfelelő határidőre nem
vállalja, vagy nem végzi el, a hibát a Szolgáltató költségére a Vevő is
kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

A Vevő a választott szavatossági igényéről másikra térhet át. Az áttéréssel
okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az
áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A Vevő a hibás teljesítésből eredő kár megtérítését is követelheti a
Szolgáltatótól a kártérítésre vonatkozó szabályok alapján.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot
megteremtésével kapcsolatos költségek – ideértve különösen az anyag-,
munka- és továbbítási költségeket – a Szolgáltatót terhelik.

A Vevő, amennyiben természetes személyt (tehát fogyasztó), úgy a teljesítés
időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti
szavatossági igényeit. Nem természetes személy Vevő esetén a
kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított egy év alatt
évül el.

Az elévülési időbe nem számít bele a kijavítási időnek az a része, amely
alatt a terméket nem lehet rendeltetésszerűen használni. A termékre
vonatkozó szavatossági határidő tehát annyi nappal hosszabbodik meg, ahány
nap a hiba közlésétől a kijavítás elvégzéséig eltelt.

A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a
kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell
alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba
keletkezik.

A Vevő a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett
legrövidebb időn belül köteles kifogását a Szolgáltatóval közölni.
Amennyiben a Vevő a közléssel indokolatlanul késlekedik, az ebből eredő
károk megtérítésére köteles. A hiba felfedezésétől számított 2 (kettő)
hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni.

A teljesítést követő 6 (hat) hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni
kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e
vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével
összeegyeztethetetlen.

A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet
megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő
átadást követően keletkezett.

5.2 Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását – a vevővel való
egyeztetés után – a Triffla webáruház szervezi, illetve ő állja az azzal
kapcsolatos minden díjköltséget.

5.3 Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel
visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a
termék, úgy a vevő határozhat arról, hogy fenntartja-e a megrendelését. Ha
igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék
megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a
vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása
után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetőek, nem
pótolhatóak.

Termékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint –
kellékszavatosság alapján fennálló, az előbbiekben részletezett jogait vagy
termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos
minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által
adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától
számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e
jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági
igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy
forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági
igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal
időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából
ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem
érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén
azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7. Bejelentések, panaszok:

A Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a
határidők betartásával a vevők teljes megelégedettsége mellett teljesítsen.
Amennyiben mégis észrevétel, javaslat, panasz merülne fel, a vevő ezt a
tudomására jutását követően haladéktalanul jelzi a Szolgáltató részére a
jelen ÁSZF-ben megjelölt postai vagy elektronikus levelezési címen írásban,
A Szolgáltató a panaszok, bejelentések, észrevételek kivizsgálása érdekében
azok kézhezvételét, vagy tudomásszerzést követően belső vizsgálatot folytat
le és ezen időponttól számított 15 (tizenöt) napon belül annak eredményéről
írásban értesíti a vevőt.

Szolgáltató tájékoztatja a vevőt, hogy a megvásárolt termékkel kapcsolatos
panaszával – amennyiben azt a Szolgáltatóval rendezni nem tudja, lakóhelye,
vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez fordulhat.
Amennyiben a vevő belföldi lakóhellyel vagy székhellyel nem rendelkezik,
úgy a békéltető testület illetékességét a Szolgáltató székhelye határozza
meg. A békéltető testületek elérhetőségei:

http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

. A Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület: Budapesti Békéltető
Testület (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván
élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR), amely
a

https://ec.europa.eu/consumers/odr/

oldalon érhető el.

7. EGYEBEK

7.1. Triffla webáruházában való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az
internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával
együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

7.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Triffla
webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége
felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a
behatolóktól. Egyedül a Vevő felelős a Triffla webáruházához való
kapcsolódásáért és a Triffla áruház weboldalán történő vásárlásért. Az
üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell
tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat,
amelyek megakadályozzák a Triffla webáruház akadálytalan működését és a
weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben
az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős
semmilyen kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett
be.

7.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen
Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető
szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti
profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

7.4 A Triffla webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a
szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása
érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a
szerződés teljesítésekor harmadik fél a Triffla webáruház
alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott
személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a
megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni,
felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni.
Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a
webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

7.5 Jelen ÁSZF 2019.11.11. napjától hatályos. A Szolgáltató bármikor jogosult
jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az Általános Szerződési
Feltételek módosítását a Szolgáltató a változás hatálybalépését megelőzően
legalább 15 (tizenöt) nappal, a csomagkiszállításra vonatkozó szabályok
változását legalább 7 (hét) nappal korábban nyilvánosságra hozza és
weboldalán közzéteszi.

A vevő és a Szolgáltató közötti jogviszonyban a megrendeléskor hatályos
ÁSZF rendelkezései az irányadók.

 

 

0